• +48 71 78 10 140

  • +48 519 17 13 18

  • FAX: +48 71 35 55 926

  • Centrum Medyczne ENDO-MED | WROCŁAW   PL. SOLIDARNOŚCI 1/3/5

Dzisiaj czynne

od 900 do 1900 zobacz
pozostałe dni

Zespół specjalistów

z dużym doświadczeniem

dowiedz się więcej

E-Usługi

FEPR-DS-UE-EFRR-kolor

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Projekt pn. „Platforma e-usług ENDOMED” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, II Oś Priorytetowa – Technologie Informacyjno-Komunikacyjne, Działanie 2.1– E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.2 – E-usługi publiczne – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego. Projekt jest realizowany przez ENDO-MED s.c. Renata Chrobak-Masłowska i Mariusz Masłowski, w partnerstwie z:

  • NZOZ Praktyka Lekarza Rodzinnego Beata Flakowicz,
  • „HIST – MED” SPÓŁKA CYWILNA MARIUSZ KOSIŃSKI, PIOTR PRAJS
  • LIDIA ŻELAZNA-WOJTUŃ PRAKTYKA LEKARZA RODZINNEGO

Projekt realizowany jest na terenie miasta Wrocław w siedzibie Centrum Medycznego ENDO-MED pl. Solidarności 1/3/5 53-661 Wrocław.

Celem Projektu jest zapewnienie mieszkańcom Wrocławia wysokiej jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie systemu informatycznego obsługującego elektroniczny obieg dokumentów medycznych oraz umożliwiającego dostęp do informacji o stanie zdrowia (e‐dokumentacja), wynikach badań (e‐badanie), czasie oczekiwania (e‐kolejka), możliwość elektronicznej rejestracji (e‐rejestracja), przypomnienia o wizycie (e‐powiadomienia), sporządzenie wywiadu lekarskiego (e‐wywiad), przesłania elektronicznej ankiety (e‐ankieta). Wg badań co piąty wrocławianin miał trudności z dostępem do usług medycznych – zarówno do lekarza pierwszego kontaktu, jak i usług specjalistycznych. Znacznym ułatwieniem dla pacjentów jak i personelu może być możliwość skorzystania z usług medycznych w formie elektronicznej. W ten sposób zostanie przyspieszony proces rejestracji, oczekiwania w kolejce i otrzymania wyników przez pacjenta. W ramach Projektu zostaną dostarczone pacjentom wysokiej jakości e-usług publicznych takich jak:

  • możliwość zarejestrowania się do lekarza drogą elektroniczną (e-rejestracja),
  • otrzymanie informacji o zbliżającym się terminie wizyty (e-powiadomienia),
  • możliwość wysłania lub odebrania z innej placówki medycznej wyników zleconych badań laboratoryjnych i diagnostycznych (np.  USG, RTG, ENDOSKOPIA) – badania laboratoryjne (e-badanie), – możliwość śledzenia swojego stanu zdrowia na podstawie danych zgromadzonych w elektronicznych rekordach medycznych (e-dokumentacja – ERP) z możliwością pobrania elektronicznej dokumentacji medycznej – zewnętrznej,
  • możliwość zamówienia i odebrania elektronicznej dokumentacji medycznej – wewnętrznej np. pełnej historii choroby ( e-archiwum),
  • możliwość śledzenia swojego statusu na liście oczekujących (e-kolejka),
  • możliwość wybrania lekarza rodzinnego (e-deklaracja),
  • możliwość sporządzenia wywiadu lekarskiego (e-wywiad).

ODBIORCY PROJEKTU: Projekt skierowany do obecnych i potencjalnych pacjentów zamieszkałych w gminie Wrocław, a także pracownikom placówek medycznych biorących udział w projekcie. Planowany termin rzeczowej realizacji projektu: 10.04.2014r. – 31.03.2018 r. Wartość Projektu: 407 165,25 zł, w tym: Wartość dofinansowanie: 346 090,47 zł Nr projektu: RPDS.02.01.02.-02-0003/16 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

W ramach projektu pacjentom zostaną udostępnione następujące usługi:

  1. e-rejestracja –  umożliwia pacjentowi rejestrację drogą elektroniczną,
  2. e-powiadomienia – dzięki tej funkcjonalności pacjent zostaje poinformowany o zbliżającym się terminie wizyty,
  3. e-badanie – możliwość przesyłania badań laboratoryjnych i diagnostycznych pomiędzy placówki, w których leczy się pacjent,
  4. e-dokumentacja – ERP – umożliwia śledzenie własnego stanu zdrowia na podstawie danych zgromadzonych w elektronicznych rekordach medycznych,
  5. e-archiwum – możliwość zamówienia i odebrania elektronicznej dokumentacji medycznej (np. Historii Choroby),
  6. e-kolejka – umożliwia sprawdzenie własnego statusu w kolejce oczekujących na wizytę,
  7. e-deklaracja – umożliwia pacjentowi wybranie lekarza, do którego chce udać się na wizytę,
  8. e-wywiad – umożliwia sporządzenie wywiadu lekarskiego w sposób elektroniczny.

W ramach projektu zostanie zakupiony sprzęt wspomagający infrastrukturę informatyczną przychodni, co dodatkowo usprawni obsługę pacjentów. Centrum EndoMed zostanie wyposażone w nowy:

  • serwer – urządzenie umożliwi przechowywanie danych z ujednoliconego systemu zarządzania przychodnią oraz obrazów z badań pacjentów,
  • zestawy komputerowe wraz z monitorami o wysokiej rozdzielczości do gabinetów, w których są przeprowadzane badania diagnostyczne,
  • zestawy komputerowe, które usprawnią pracę rejestracji,
  • urządzenia wielofunkcyjne wyposażone w skanery, które pozwolą na skanowanie papierowej dokumentacji medycznej, która dzięki będzie mogła być przechowywana w formie elektronicznej,
  • urządzenia zapewniające bezpieczeństwo przechowywanych danych i wspierające infrastrukturę informatyczną, takie jak: UPS, dyski twarde, dyski sieciowe służące do backupu danych
  • urządzenie głośnomówiące do rejestracji – urządzenie pozwoli na komfortową obsługę pacjentów oczekujących na badania w przychodni,
  • Infokiosk – samoobsługowa, dotykowa tablica informacyjna przeznaczona dla pacjentów przychodni.

MIEJSCE REALIZACJI PROJEKTU

Centrum Medyczne ENDO-MED
PL. SOLIDARNOŚCI 1/3/5 
53-661 Wrocław

+48 71 78 10 140 +48 519 17 13 18
FAX: +48 71 35 55 926
e-mail: endomed@op.pl

GODZINY REALIZACJI PROJEKTU
Pn-Pt: 9:00 – 19:00
Sb: 9:00 – 14:00

Nasza lokalizacja

Partnerzy